WebJet DMS

Informačný systém na správu dokumentov vo vašej firme.
WebJet DMS zabezpečí dokonalý prehľad, archiváciu a bezpečnosť dokumentov prístupných z webového prehliadača. Jednoduchý a rýchly informačný systém, ktorý sa prispôsobí vám a nie vy jemu.


Čo vám prinesie správa
dokumentov cez WebJet DMS?

  • Prehľad vo vašich dokumentoch
  • Šetrenie nákladov
  • Zjednodušenie schvaľovacích procesov
  • Archiváciu a kategorizáciu dokumentov bez zbytočných papierov
  • Prístup k dokumentom aj mimo kanceláriu
  • Bezpečnosť vašich dokumentov v súlade so smernicou GDPR

Digitalizácia dokumentov pre malých, stredne veľkých aj tých najväčších

Skenovanie dokumentov a ich archivácia

Používateľ môže jednoducho po prihlásení pristupovať k archivovaným dokumentom, nahrávať nové, alebo upravovať existujúce verzie. Získajte prístup k správe dokumentov aj mimo kanceláriu, kdekoľvek po pripojení na internet.

Schvaľovacie procesy

Zadefinujte, kto môže vidieť konkrétne dokumenty a kto ich má právo upravovať. Zabezpečíte tým prístup k senzitívnym archivovaným dokumentom. Vďaka nastaveniam vo WebJet DMS môžete schvaľovať rôzne verzie dokumentov, napr. PN, dovolenky a podobne.

Integrácia s existujúcimi programami

Integrácia s bežne používanými softvérmi a programami je samozrejmosťou. WebJet DMS bežne prispôsobujeme požiadavkám zákazníka.

Škálovateľnosť

WebJet DMS je plne škálovateľný. Prispôsobí sa požadovanému počtu používateľov a počtu archivovaných dokumentov. Prostredníctvom tejto funkcionality dokáže WebJet DMS výrazne znížiť mesačné poplatky.

Vyhľadávanie v dokumentoch

Vyhľadávajte vo vašich archivovaných dokumentoch a súboroch na základe textového reťazca, mena, či akejkoľvek inej hodnoty obsiahnutej v dokumente.

Monitoring aktivít

Monitorujte aktívne či pasívne dokumenty a ich jednotlivé verzie. Vďaka WebJet DMS získate prehľad o tom, ktorý zo zamestnancov daný dokument vytvoril, schválil, prípadne naposledy upravil.

Bezpečnosť

Správa dokumentov disponuje niekoľkými tipmi zabezpečenia od prihlásenia až po zabezpečenie jednotlivej dokumentácie. Náš systém vám pomôže aj s novým GDPR nariadením. Stačí to len nechať na nás.

Správa dokumentov aj na cestách

Správa dokumentov aj na cestách

Získajte okamžitý prístup k archivovaným dokumentom vašej firmy. Stačí sa jednoducho prihlásiť cez aplikáciu alebo webový prehliadač, a dokumenty máte ihneď poruke pripravené k úprave či schváleniu.

Získať viac informácií

Je správa dokumentov cez WebJet DMS vhodná aj pre vás?

  • Pôsobia vaši zamestnanci v rôznych mestách, regiónoch, pobočkách a potrebujú mať prístup k dokumentom ihneď?
  • Potrebujete dokumenty upravovať, resp. schvaľovať rôzne ponuky, pripomienkovať zmluvy a iné dokumenty?
  • Mnohokrát vyhľadávate rôzne dokumenty a neviete sa k nim dopátrať?
  • Chcete mať prehľad o dokumentoch, zmluvách, reportoch a dôležitých materiáloch firmy?
  • Nemáte zbytočné finančné prostriedky na kúpu serverov a zložitých softvérových riešení?
  • Musíte mať bezpečné miesto pre uloženie dokumentov, no máte ich poukladané v bežných skrinkách, neprehľadne a bez akéhokoľvek zabezpečenia?
  • Chcete jednoducho a rýchlo vytvárať reporty?
  • Máte plné e-mailové schránky a veľké súbory si posielate e-mailom?
  • WEBJet DMS je hotový produkt, ktorý môžete začať používať ihneď 

Zoznam archivovaných dokumentov v WebJet DMSV WebJet DMS si môžete prezerať akýkoľvek dokumentPrezeranie dokumentov v WebJet DMSSpráva dokumentov cez WebJet DMS umožňuje nastavovať schvalovacie procesySprávu a čítanie dokumentov máte poruke kdekoľvek na cestách