Špecialista VO

Do nášho priateľského tímu na Sales oddelenie hľadáme nového dynamického kolegu na pozíciu Špecialista verejného obstarávania.

  • Mzda: min. 1100 € ( minimálna mzda, konečná výška mzdy závisí od odbornosti v oblasti Verejného Obstarávania)
  • Miesto práce: Bratislava
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  •  zabezpečovanie všetkých administratívnych a metodických úkonov a komunikácie s verejným obstarávateľom v procese VO
  • realizovanie činností spojených s procesom verejného obstarávania, ako aj zabezpečenie požadovaných podkladov pre VO (certifikáty, referencie – v spolupráci s oddelením PM, právne doklady a preklady, notárske overovania a pod.) ako aj ďalšia príprava podkladov do tendrov a zosúladenie so zákonom o VO.
  • pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
  • aktívna participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
  • aktívna spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
  • organizovanie interných stretnutí, účasť na interných sales meetingoch, tvorba zápisov z porád
  • vybavovanie requestov prichádzajúcich na všeobecnú e-mailovú adresu sales oddelenia
  • tvorba reportov, práca so systémom CRM
  • evidencia ukončených obchodných prípadov do DMS
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienkou
  • znalosť projektov financovaných zo štrukturálnych fondov - výhodou
  • komunikatívnosť a príjemné, reprezentatívne vystupovanie
  • spoľahlivosť a ochota pomôcť
  • samostatnosť a precíznosť
  • dobré organizačné zručnosti
  • schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
  • orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
  • pro-zákaznícka orientácia
  • schopnosť organizácie pracovného času
Požadované vzdelanie

Právnické, ekonomické, verejná správa:
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Požadovaná prax/pozícia vhodná pre absolventa

1rok/áno

Čo u nás dostanete?

Starostlivosť. Stabilitu. Rozvoj. V InterWay dávame priestor šikovným ľudom na realizáciu a rozvoj vlastných nápadov. Veríme v tímového ducha a uznávame priateľskú pracovnú atmosféru. K našim zamestnancom pristupujeme férovo a to isté očakávame aj od nich. Nie sme žiadny korporát, dbáme na dobré vzťahy, otvorenú komunikáciu a nezanedbávame ani budovanie ducha nášho tímu. Pravidelne spolu športujeme, teambuildingujeme, či chodíme na pivko (po pracovnej dobe) :) Svojim zamestnancom načúvame a snažíme sa ich neustále posúvať vpred. A okrem toho ešte ponúkame: 

  • Flexibilný pracovný čas, možnosť home-office
  • Multisport karta
  • IWAY extra voľno (narodenie dieťaťa, promócie a iné)
  • Vzdelávací program (certifikácie, kurzy, angličtina)
  • Sick Days
  • Pravidelné Teambuildingy (Splav, Husacina, Christmas párty, opekačky,..)
  • Masáže priamo na pracovisku
  • Deň zdravia 
  • Zľavy u vybraných obchodných partnerov
  • Pitný režim na pracovisku
Kto sme?

Našou najväčšou vášňou sú informačné technológie a inovatívne riešenia. Našou zárukou sú dlhoročné skúsenosti, ktoré zbierame už od roku 1997. Sme stabilná slovenská spoločnosť, v ktorej sa človek nikdy nenudí. Pracujeme na webových riešeniach, založených na vlastnom redakčnom CMS systéme, venujeme sa vývoju informačných systémov na mieru. Silné zastúpenie v našom portfóliu majú služby ako PaaS či Cloud. Ponúkame prácu na veľkých IT projektoch pre významné spoločnosti, vďaka ktorej posúvame limity našich zamestnancov neustále vpred.

  Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pracovnú pozíciu môžu posielať svoje životopisy v slovenskom alebo v anglickom jazyku na e-mailovú adresu marketing@interway.sk
Do subjektu uvádzajte názov pracovnej pozície „Špecialista verejného obstarávania / asistent na obchodnom oddelení"

Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade s nariadením EÚ 2016/679. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

© 2019 InterWay, a. s. Všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov
Tieto stránky generuje redakčný systém WebJET.