Manažér verejného obstarávania
Manažér verejného obstarávania
Do nášho priateľského tímu na Sales oddelenie hľadáme skúseného kolegu na pozíciu Manažéra verejného obstarávania.
Mzda: 1300 €/brutto + variabilná zložka podľa skúseností uchádzača
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu, ktorý prevezme zodpovednosti za:
- evidenciu a realizáciu výberových konaní, obstarávaní a verejných obchodných súťaží vrátane prieskumov trhu, prípravu podkladov pre obstarávanie
- praktické skúsenosti s elektronickým kontraktačným systémom - „EKS", s realizáciou zákaziek s Nízkou hodnotou, s realizáciou Podlimitných zákaziek, s realizáciou Nadlimitných zákaziek
- proces výberových konaní vrátane prípravy zmluvných vzťahov - zúčastňovanie sa na pracovných rokovaniach
- proces obstarávania a verejného obstarávania tovarov, prác a služieb podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- vedenie a archiváciu agendy a dokumentácie v súvislosti s procesom VO
- spracovanie mesačných výkazov za sales oddelenie (práca s CRM systémom)
- plnenie podporných administratívnych úloh na základe požiadaviek sales oddelenia
- vybavovanie akreditívov a bankových záruk - komunikácia s bankami, príprava podkladov
- komunikáciu s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami (poisťovne, banky, daňový úrad, okresný súd)
- pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
- aktívnu participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
- aktívnu spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
- tvorbu prezentácií
- evidenciu ukončených obchodných prípadov do DMS
Zamestnanecké výhody, benefity
V InterWay sa zaujímame o našich zamestnancov a ich potreby a usilujeme sa o to, aby sa cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Program zamestnaneckých výhod sa snažíme neustále prispôsobovať nie len aktuálnym trendom ale hlavne tomu, čo naši zamestnanci najviac potrebujú a vyžadujú.
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Požadovaná prax/pozícia vhodná pre absolventa
2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované skúsenosti, znalosti a zručnosti:
- zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienka
- elektronický kontraktačný systém „EKS"-praktická znalosť
- strojopis - výhodou
- aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
- schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
- orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
- odolnosť voči stresu a samostatnosť
- schopnosť organizácie pracovného času
- dôslednosť, precíznosť a pracovitosť
- komunikatívnosť
- príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivosť a ochota pomôcť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a vývoj aplikácií na kľúč. Poskytuje komplexné web riešenia a IT služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pracovnú pozíciu môžu posielať svoje životopisy v slovenskom alebo v anglickom jazyku na e-mailovú adresu job@interway.sk
Do subjektu uvádzajte názov pracovnej pozície „Manažér verejného obstarávania".
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade s nariadením EÚ 2016/679. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Adresa spoločnosti
InterWay, a. s.
Trade Center II.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
www.interway.sk
Kontakt
Kontaktná osoba: Katarína Škereňová
Tel.: 02/32788888
E-mail: job@interway.sk