Manažér verejného obstarávania

Do nášho priateľského tímu na Sales oddelenie hľadáme skúseného kolegu na pozíciu Manažéra verejného obstarávania.


Manažér verejného obstarávania

Do nášho priateľského tímu na Sales oddelenie hľadáme skúseného kolegu na pozíciu Manažéra verejného obstarávania.

Mzda: 1300 €/brutto + variabilná zložka podľa skúseností uchádzača

Miesto práce: Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 Hľadáme nového kolegu, ktorý prevezme zodpovednosti za:

  • evidenciu a realizáciu výberových konaní, obstarávaní a verejných obchodných súťaží vrátane prieskumov trhu, prípravu podkladov pre obstarávanie
  •  praktické skúsenosti s elektronickým kontraktačným systémom - „EKS", s realizáciou zákaziek s Nízkou hodnotou, s realizáciou Podlimitných zákaziek, s realizáciou Nadlimitných zákaziek
  • proces výberových konaní vrátane prípravy zmluvných vzťahov - zúčastňovanie sa na pracovných rokovaniach
  • proces obstarávania a verejného obstarávania tovarov, prác a služieb podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • vedenie a archiváciu agendy a dokumentácie v súvislosti s procesom VO
  • spracovanie mesačných výkazov za sales oddelenie (práca s CRM systémom)
  • plnenie podporných administratívnych úloh na základe požiadaviek sales oddelenia
  • vybavovanie akreditívov a bankových záruk - komunikácia s bankami, príprava podkladov
  • komunikáciu s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami (poisťovne, banky, daňový úrad, okresný súd)
  • pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
  • aktívnu participácia na aktualizácii podkladov pre VO ekonomického charakteru v spolupráci s ekonomickým oddelením (obraty, zábezpeky, poistenie, ORSR a ďalšie)
  • aktívnu spolupráca s HR oddelením v rozsahu potrieb zákona o VO (certifikáty špecialistov, CV a ďalšie)
  • tvorbu prezentácií
  • evidenciu ukončených obchodných prípadov do DMS

Zamestnanecké výhody, benefity

V InterWay sa zaujímame o našich zamestnancov a ich potreby a usilujeme sa o to, aby sa cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Program zamestnaneckých výhod sa snažíme neustále prispôsobovať nie len aktuálnym trendom ale hlavne tomu, čo naši zamestnanci najviac potrebujú a vyžadujú.

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Požadovaná prax/pozícia vhodná pre absolventa

2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované skúsenosti, znalosti a zručnosti:

  • zákon o verejnom obstarávaní a súvisiace vyhlášky v platnom znení - podmienka
  • elektronický kontraktačný systém „EKS"-praktická znalosť
  • strojopis - výhodou
  • aktívny šofér


Osobnostné predpoklady:

  • schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu aj v problémových situáciách a pod tlakom času
  • orientácia na kvalitu práce a dodržiavanie termínov
  • odolnosť voči stresu a samostatnosť
  • schopnosť organizácie pracovného času
  • dôslednosť, precíznosť a pracovitosť
  • komunikatívnosť
  • príjemné, reprezentatívne vystupovanie
  • spoľahlivosť a ochota pomôcť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a vývoj aplikácií na kľúč. Poskytuje komplexné web riešenia a IT služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pracovnú pozíciu môžu posielať svoje životopisy v slovenskom alebo v anglickom jazyku na e-mailovú adresu job@interway.sk
Do subjektu uvádzajte názov pracovnej pozície „Manažér verejného obstarávania".
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

Adresa spoločnosti

InterWay, a. s.
Trade Center II.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
www.interway.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Škereňová
Tel.: 02/32788888
E-mail: job@interway.sk