Junior Sales Manager

Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1200 € brutto/mesačne + variabilná zložka (% z výšky targetu - podľa platnej internej obchodnej smernice)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý má znalosti HW v oblasti PC, periférií, serverov, networkingu, storage a chce sa ďalej rozvíjať, nebojí sa napredovať a prijímať výzvy.
Náplň práce zahŕňa:

  • monitoring trhu, identifikácia obchodných príležitostí, komunikácia so zákazníkmi, budovanie obchodných vzťahov, príprava prezentácií a vedenie obchodných prípadov v oblasti HW,
  • spoluprácu na návrhoch infraštruktúrnych riešení, primárne servery a storage a riešení na kľúč s kombináciou HW, SW produktov, IT služieb a Web riešení
  • identifikáciu obchodných príležitostí, komunikáciu so zákazníkmi, konzultáciu, prípravu prezentácií a ponúk a vykonávanie obchodnej činnosti spojenej s uzatváraním obchodných prípadov
  • spoluprácu na príprave partnerských kontraktov, cenových ponúk a zmlúv a iných obchodných dokumentov pre partnerov a zákazníkov
  • účasť na obchodných rokovaniach a na príprave obchodných a marketingových akcií
  • plánovanie, plnenie cieľov a reporting realizovaných krokov a postupov v oblasti predaja pre pridelené portfólio zákazníkov (účasť na sales meetingoch)
  • tvorbu a aktualizáciu databázy zákazníkov v systéme CRM
  • podieľanie sa na prezentáciách produktov a riešení potencionálnym partnerom a zákazníkom
  • sledovanie stavu záväzkov a pohľadávok u zverených zákazníkov
  • komunikáciu v rámci spoločnosti, predovšetkým s projektovým manažmentom príslušného vývojového tímu
  • spoluprácu s obchodným tímom a ostatnými oddeleniami spoločnosti
  • plnenie ďalších úloh na základe požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

V InterWay sa zaujímame o našich zamestnancov a ich potreby a usilujeme sa o to, aby sa cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Program zamestnaneckých výhod sa snažíme neustále prispôsobovať nie len aktuálnym trendom ale hlavne tomu, čo naši zamestnanci najviac potrebujú a vyžadujú.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - expert
Microsoft PowerPoint - expert
Microsoft Outlook - expert
Microsoft Word - expert

Požadovaná prax/pozícia vhodná pre absolventa

2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. úplné stredné odborné alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa (Bc.)
  • znalosť HW v oblasti PC, periférií, serverov, networking, storage a podobne
  • certifikáty z oblasti HW
  • znalosť Office SW nástrojov
  • znalosť OS vrátane LAN/WAN konfigurácií
  • prehľad o distribučných kanáloch v oblasti IT(HW a licencovaný SW)
  • orientácia na IT trhu, min. v SR
  • 2 roky profesionálnych skúseností v IKT (informačné a komunikačné technológie), najlepšie v oblasti obchodu, ale aj IT services, sú výhodou
  • základné znalosti a skúsenosti v oblasti Web riešení (terminológia, princípy riešení, základné produkty)
  • práca s kancelárskymi nástrojmi na úrovni profesional
  • angličtina na úrovni pokročilý (B1/B2)
  • chuť sa ďalej rozvíjať, prijímať nové výzvy
  • komunikatívnosť, prezentačné a vyjednávacie schopnosti, kultivované vystupovanie
  • spoľahlivosť a zodpovednosť
  • organizačné schopnosti
  • vnútorná motivácia a cieľom dosahovania úspechu
  • analytické myslenie
  • optimistický prístup
  • tímový hráč
  • vnútorná integrita, časová flexibilita
  • schopnosť riadenia si vlastného času
  • schopnosť riešiť otvorene problémové situácie
  • lojálnosť, zmysel pre cit a detail

© 2019 InterWay, a. s. Všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov
Tieto stránky generuje redakčný systém WebJET.