Späť na všetky pozície

Pridaj sa k nám ako

Recepčná-asistentka

Hľadáme pozitívnu osôbku, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre vedenie spoločnosti a finančné oddelenie.

Naša spoločnosť

Našou najväčšou vášňou sú informačné technológie a inovatívne riešenia. Našou zárukou sú dlhoročné skúsenosti, ktoré zbierame už od roku 1997.

Sme stabilná slovenská spoločnosť, v ktorej sa človek nikdy nenudí. Pracujeme na webových riešeniach, založených na vlastnom redakčnom CMS systéme, venujeme sa vývoju a implementácii informačných systémov na mieru. Silné zastúpenie v našom portfóliu majú služby ako PaaS či Cloud.

Ponúkame prácu na veľkých IT projektoch pre významné spoločnosti, vďaka ktorej posúvame limity našich zamestnancov neustále vpred.

O NÁS

  • Platové ohodnotenie

    od 850€ / Mesačne. Konečná výška mzdy závisí od odbornosti udchádzača

  • Lokalita

    Bratislava

  • Typ pracovného pomeru

    TPP

Čo budeš u nás robiť

Naša recepčná/asistentka robí nasledovné...

  • dohliada na recepciu spoločnosti – zodpovednosť za zastrešenie recepcie počas otváracích hodín spoločne s priradenými brigádničkami (8:00 – 18:00)
  • vytvára pozitívny prvý kontakt s prichádzajúcimi návštevami, starostlivosť vo forme občerstvenia o klientov počas stretnutí s managementom alebo zamestnancami vo firemných priestoroch
  • stará sa o spracovanie a evidenciu prijatej a odosielanej pošty a balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok
  • zastrešuje prevádzkové nákupy pre chod firmy, objednávanie kancelárskych pomôcok
  • robí rezervácie stretnutí, leteniek, hotelov či reštaurácií pre management
  • stará sa o firemné autá (servis, umývarka) a rieši poistné udalosti týkajúce sa firemných vozidiel
  • administratívne práce spojené s objednávkami, výdavkami zamestnancov, evidenciou a scanovaním dokumentov
  • aktívne spoluprácuje s finančným oddelením pri prvotnom spracúvaním účtovných dokumentov
  • pravidelne sa prepravuje po Bratislave firemným autom (pošta, notár, nákupy)

Čo očakávame

Ak chceš byť náš nový človek chceme aby si..

  • mala minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v ekonomickom odbore
  • bola používateľ Microsoft balík (Excel, Word, PP) na pokročilej úrovni
  • hovorila anglicky minimálne na úrovni min. B1
  • mala znalosť účtovníctva a pracovala s účtovnými dokladmi výhodou
  • pracovala aspoň 1 rok na podobnej pozícii resp. v administratíve
  • si vedela stanoviť priority zadaných úloh  a dokázala prerozdeliť pracovný čas tak, aby všetko klapalo ako hodinky
  • bola ochotná, zodpovedná, precízna a mala repezentatívne vystupovanie
  • vedela zvládať stresové situácie a mala pozitívny a proaktívny prístup k práci
  • výhodou je ovládanie systému Helios a ukončené vzdelanie na Obchodnej akadémii

Očakávaj od nás

Starostlivosť. Stabilitu. Rozvoj. 

Šikovným ľudom dávame pristor na realizáciu vlastných nápadov. Veríme v tímového ducha a priateľskú pracovnú atmosféru. K našim zamestnancom pristupujeme férovo a to isté očakávame aj od nich. Nie sme žiadny korporát, pre nás nebudeš len číslo. Dobré vzťahy, otvorená komunikácia a budovanie ducha nášho tímu je u nás základ.

Klienti

Naši klienti sú nielen zo štátnej sféry, ale aj z komerčného sveta. Pracujeme na projektoch pre veľké bankové inštitúcie, poisťovňe, ministerstvá. Môžeme spomenúť napríklad TatraBanku, Uniqu, Generali poisťovňu, Ministerstvo financií a mnohé iné.  

Kolektív

Pravidelne spolu športujeme, teambuildingujeme, či chodíme na pivko :) Náš tím pozostáva z mladých a tímových hráčov. Čakajú ťa srandičky, teambuildingy, veľká spoločenská miestnosť so stolným futbalom a miesto kolegov noví kamoši.

Benefity

Počúvame zamestnancov čo sa benefitov týka. Ponúkame možnosť športovať, relaxovať, stretávať sa. Nechceme aby si tu zostal pár mesiacov, chceme si s tebou vytvoriť dlhodobý pracovný vzťah, a preto naše benefity neustále vylepšujeme. Myslíme na tvoje zdravie, nenecháme ťa smädným, myslíme na tvoju rodinu či budúcnosť.    

  • Flexibilný pracovný čas, možnosť home-office
  • Zašportuješ si s Multisport Kartou
  • Life - work balance - IWAY extra voľno (narodenie dieťaťa, promócie a iné)
  • 2x Sick Days
  • Čerstvý prísun ovocia na pravidelnej báze
  • Pravidelné Teambuildingy (Splav, Husacina, Christmas párty, opekačky,..)
  • Masáže a pilates priamo na pracovisku
  • Vzdelávací program (certifikácie, kurzy, angličtina)
  • Príspevok do 3. piliera
  • Príspevok na stravu nad rámec zákona
  • Neobmedzený prísun kávy, čaju a vody v našej kuchynke
  • Zabeháš si s Iway Run TEAM 

Chceš byť našou súčasťou?

Ak ťa pracovná pozícia zaujala, čakáme na tvoj životopis a tiež pár viet o tom, aký si človek a čo rád robíš. Viac ti povie naša HR manažérka Petra cez job@interway.sk.

Daj nám o sebe vedieť aj v prípade, že ťa žiadna z aktuálne voľných pozícií nezaujala.
Napíš nám niečo o sebe, čo más rád a v akej oblasti sa cítiš ako doma.

Kontaktný formulár

Technické informácie:

© 2020 InterWay, a. s. Všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov
Tieto stránky generuje redakčný systém WebJET.