Úspešne sme navrhli a zrealizovali kompletný redizajn webovej stránky Železníc Slovenskej republiky.
Kľúčové riešenia
- Návrh a implementácia novej webovej stránky
- Zautomatizovanie procesov
- Tvorba príjemného používateľského zážitku

Naša úloha
Našou úlohou bolo pripraviť návrh a následne zabezpečiť implementáciu webového sídla.
Odbremeniť klientské centrum a zjednodušiť hlásenie škodových udalostí bola pre nás veľká výzva. Zvládli sme to vďaka aplikácii, ktorú sme vyvinuli presne na mieru pre poisťovňu UNIQA SK a CZ. Cieľom bolo zautomatizovanie procesov hlásenia na základe čísla zmluvy, napojenie na interné systémy a vytvorenie dizajn manuálu a pravidiel použiteľnosti pre online komunikáciu. Používateľ teraz môže komplexne nahlásiť celú škodovú udalosť, pripojiť požadované dokumenty/fotky a odoslať hlásenie z pohodlia domova.



Riešenie
Riešenie postavené na platforme CMS WebJET sme prispôsobili špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom poisťovne.
Výsledkom je príjemný používateľský zážitok a zrýchlenie celého procesu. Súčasťou riešenia bolo vytvorenie 16 online formulárov pre slovenský a český trh, ktoré sú doplnené o funkcionality ako generovanie sumáru hlásenia do PDF, možnosť uloženia rozpísaného hlásenia (a jeho dokončenia neskôr), či modul na vizuálne označenie poškodených dielov na vozidle.


Máte záujem o nezáväznú konzultáciu? Radi sa s Vami spojíme.
Výber našich projektov
Duálne vzdelávanie, ktoré zaujme!
Štátny inštitút odborného vzdelávania
Multifunkčná platforma pre podporu implementácie systému duálneho vzdelávania.Elektronizácia samospráv Malaciek a Stupavy
Malacky a Stupava
Jednoduchšia komunikácia občanov s mestom.Funkčnosť je jednou z našich najvyšších priorít...
Slovak Telekom
Plnohodnotný a funkčný dokument manažment nasadený v cloud prostredí.Zobraziť ďalšie projekty
Zobraziť menej projektov