Service desk a podpora
Starostlivosť o zákazníkov
Náš zákazník je na prvom mieste. Dávame si záležať na tom, aby sme v prípade potreby nášho klienta boli k jeho dispozícií podľa zazmluvnených časových jednotiek.
Servisná podpora Interway produktov a riešení
V rámci service desku a podpory vašich informačných systémov zabezpečujeme:
- Dostupnosť – poskytujeme služby spojené s odstraňovaním problémov, ktoré majú za následok stratu dostupnosti služieb informačných systémov infraštruktúry a aplikácií
- Údržbu – poskytujeme služby spojené s vykonávaním predpísaných profylaktických zásahov – kontroly a údržby
- Konzultácie – poskytujeme služby technických a odborných konzultácií
- Školenia – poskytujeme služby technických a odborných školení
- Konsolidáciu – poskytujeme služby odborných prác súvisiacich s databázovým prostredím (D), operačnými systémami a virtualizačnou platformou (OS), integračnou platformou (MW) a aplikačným prostredím (APP)